August 21, 200719 yr 01 – Banklick Swamp Gas (HHSDad) - Brandon Marshall WR, DEN 02 – Middle Fork Mustard Seeds (5wide) - Wes Welker, WR, NE 03 – Junction City Jailcats (UKMustangFan) - Troy Williamson WR, Min 04 – Bushwood Country Club Gophers (AverageJoesGym) - James Jones, WR, GB 05 – Cincinnati Spartan Warriors (Sportz Addict) - San Francisco D/ST 06 – Russell - Flatwoods Breakmen (goherd96) - Joey Harrington QB, ATL 07 – Lagrange Lifers (Orangesaregood) - Jason Hansen, PK, DET 08 – Jungle Junkies (HammerTime) - Wali Lundy, RB, HOU 09 – Owensboro Oilers (strike-3) - Steve McNair, QB, BAL 10 – Sawville Gym Shoes (Jim Schue) - Matt Stover, PK, BAL 11 – Pikeville Red Dawgs (SVfan4life) - Brady Quinn, QB, CLE 12 – Rabbit Hash Rowdies (Theoldguy) - Michael Robinson RB SF 13 – Atwood Fighting' Amish (NEERFAN) - Bobby Wade, WR, MIN 14 – Bellevue Thoroughbreds (98NCCalum) - (OTC) 15 – Louisville Wildcats (C-A-T-S) - 16 – BG Trash Talkers (DragonFire
August 22, 200719 yr 01 – Banklick Swamp Gas (HHSDad) - Brandon Marshall WR, DEN 02 – Middle Fork Mustard Seeds (5wide) - Wes Welker, WR, NE 03 – Junction City Jailcats (UKMustangFan) - Troy Williamson WR, Min 04 – Bushwood Country Club Gophers (AverageJoesGym) - James Jones, WR, GB 05 – Cincinnati Spartan Warriors (Sportz Addict) - San Francisco D/ST 06 – Russell - Flatwoods Breakmen (goherd96) - Joey Harrington QB, ATL 07 – Lagrange Lifers (Orangesaregood) - Jason Hansen, PK, DET 08 – Jungle Junkies (HammerTime) - Wali Lundy, RB, HOU 09 – Owensboro Oilers (strike-3) - Steve McNair, QB, BAL 10 – Sawville Gym Shoes (Jim Schue) - Matt Stover, PK, BAL 11 – Pikeville Red Dawgs (SVfan4life) - Brady Quinn, QB, CLE 12 – Rabbit Hash Rowdies (Theoldguy) - Michael Robinson RB SF 13 – Atwood Fighting' Amish (NEERFAN) - Bobby Wade, WR, MIN 14 – Bellevue Thoroughbreds (98NCCalum) - Dwayne Jarrett, WR, CAR 15 – Louisville Wildcats (C-A-T-S) - (OTC) 16 – BG Trash Talkers (DragonFire)
August 22, 200719 yr I'm going to check back again one or two times before bed, but is there someone I can leave my picks with in case C-A-T-S gets on later?
August 22, 200719 yr 01 – Banklick Swamp Gas (HHSDad) - Brandon Marshall WR, DEN 02 – Middle Fork Mustard Seeds (5wide) - Wes Welker, WR, NE 03 – Junction City Jailcats (UKMustangFan) - Troy Williamson WR, Min 04 – Bushwood Country Club Gophers (AverageJoesGym) - James Jones, WR, GB 05 – Cincinnati Spartan Warriors (Sportz Addict) - San Francisco D/ST 06 – Russell - Flatwoods Breakmen (goherd96) - Joey Harrington QB, ATL 07 – Lagrange Lifers (Orangesaregood) - Jason Hansen, PK, DET 08 – Jungle Junkies (HammerTime) - Wali Lundy, RB, HOU 09 – Owensboro Oilers (strike-3) - Steve McNair, QB, BAL 10 – Sawville Gym Shoes (Jim Schue) - Matt Stover, PK, BAL 11 – Pikeville Red Dawgs (SVfan4life) - Brady Quinn, QB, CLE 12 – Rabbit Hash Rowdies (Theoldguy) - Michael Robinson RB SF 13 – Atwood Fighting' Amish (NEERFAN) - Bobby Wade, WR, MIN 14 – Bellevue Thoroughbreds (98NCCalum) - Dwayne Jarrett, WR, CAR 15 – Louisville Wildcats (C-A-T-S) - Nejah Davenport, RB, PIT 16 – BG Trash Talkers (DragonFire) - Maurice Morris, RB, SEA
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.